poniedziałek, 11 lipca 2016

Wakacje z plastyką cz.1

Mój blog jest dla tych, którzy chcą polubić, albo już lubią plastykę. W czasie roku szkolnego prezentuję tu wykonane przez uczestników mojego kółka Plastusie prace. No ale teraz trwają wakacje. Mamy więcej czasu, czasem uda się poleniuchować... A ja w wolnym czasie lubię zrobić sobie jakąś pracę plastyczną. Moja rodzinka dziwi się temu komentując: "przecież masz wakacje, odpocznij sobie". Ale cóż ja po prostu to lubię. Postanowiłam więc, że zanim wyjadę nad morze rozpoczynam cykl: "Wakacje z plastyką". Może ktoś kto lubi plastyczne zajęcia ( nie ważne dziecko czy dorosły), a zajrzy tu w czasie wakacji postanowi zrobić podobną pracę plastyczną. Będę tu prezentować własne pomysły plastyczne. A moim (mam nadzieję :) przyszłym uczestnikom kółka plastycznego, które prowadzę - obiecuję, że większość z tych prac wykonamy w nadchodzącym roku szkolnym na zajęciach plastycznych. A więc zaczynam...

Dzisiaj proponuję  prostą pracę wykonaną metodą wycinanki z wykorzystaniem płatków kosmetycznych. Zatytułowałam ją "Kamieniczki starego miasta - zimą".


Brak komentarzy: